»Če bo kriza trajala dlje, leto ali več, imamo lahko pristanišča v Sredozemlju dodatno težavo.«
»Zdaj se odpravljajo že ladje s Severnega morja na pot, da bi podprle tihotapce ljudi v Sredozemlju. Preprosto noro! Italijanska pristanišča bodo ostala zaprta.«
»V prihodnosti bomo lahko prevažali tovor po železnici iz Eilata do pristanišč v Sredozemlju in prav tako bomo lahko z vlakom povezali Izrael s Savdsko Arabijo in Arabskim polotokom.«
»Prihodi kontejnerskih ladij, tako na direktnih povezavah z Daljnim vzhodom, kot tudi s pristanišči v Sredozemlju, so še vedno netočni, kontejnerske voznine so padle na raven pred izbruhom covida-19.«
»Očitno je, da v evropskem sistemu premestitve nekaj ne deluje. Ali mora biti Italija edino pristanišče za izkrcanje migrantov v Sredozemlju? Tega ni v nobenem sporazumu EU-ja. Želim najti skupno rešitev za problem migracij.«
»Težava je zagotavljanje zmogljivosti zunaj pristanišč za skladiščenje zabojnikov in njihove prevoze, kar je značilno za celotno državo. Druga težava je zadostno število tovornjakov, voznikov in skladiščnikov. Predvsem pa krizi botrujejo ogromne količine blaga, kakršnih še ni bilo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju